VIDES NOVĒRTĒJUMS

Vides novērtējums 2024./2025.m.g.

EnerģijaIr ierīkoti atgādinājumi virs gaismas slēdžiem klasēs, automātiskās gaismas tualetēs, kas palīdz taupīt elektrību. Jāpievērš uzmanība datoru un gaismas izslēgšanai, kad nav nepieciešamība tos lietot.
TransportsIr sakārtota infrastruktūra velobraucējiem un gājējiem, ir drošas velonovietnes. Daudz automašīnas neizslēdz dzinējus, gaidot bērnus.
AtkritumiIekārtotas depozītkastes, bet jāatgādina lietošanas noteikumi. Jāsamazina papīra lapu drukāšana, tiek pirktas pārāk daudz plastmasas pudeles un skolēniem ir sliktas zināšanas par digitālajiem atkritumiem.
ŪdensIr kvalitatīvs filtrēta dzeramā ūdens aparāts. Skolēni izmanto savas, vairākkārtlietojamās ūdens pudeles, netiek savākti lietus ūdeņi un skolēni pērk pārāk daudz ūdens pudeles.
PārtikaSkolas kafejnīcā tiek tirgoti neveselīgi našķi, skolēni tiek apgādāti ar sezonāliem augļiem. Nav iespējas ietekmēt pusdienu ēdienkarti. Produkti ir veselīgi, vietējās izcelsmes.
MežsDekorējam telpas no otrreiz lietojamiem materiāliem. Lai taupītu papīru, vairāki mācību materiāli tiek digitalizēti.
Vide un veselībaTiek rīkoti pārgājieni, regulāri tiek vēdinātas telpas. Skolēni pērk neveselīgus ēdienus, kuriem mēdz būt stipra smaka, tiek rīkotas atkritumu talkas, skolā mēdz būt skaļi.
Skolas vide un apkārtneDaba tiek iedzīvināta skolas vidē ar ikgadējiem dabas materiālu paklājiem un stundām, kuras notiek ārā. Sportā vajadzētu biežāk vadīt stundas ārā.
Klimata pārmaiņasSkolā tiek aktualizēti jautājumi, kas ietekmē klimata pārmaiņas un kā katrs var palīdzēt savai planētai. Mēs esam Ekoskola un strādājam pie šī ilgtermiņā.
Līdzdalība, komunikācija un mācību satursMācību saturā integrētas Ekoskolu tēmas, skolā ir redzami Ekoskolas logo.
Bioloģiskā daudzveidībaIk gadu tiek veidoti dabas paklāji no dažādiem dabas materiāliem, skolēni zina, kas ietekmē bioloģiskās daudzveidības samazināšanos. Vecāki un sabiedrība ir slikti informēti par bioloģisko daudzveidību, laba sadarbība ar Latvijas Valsts mežiem un vietējiem uzņēmumiem.