• Āra izglītības diena!

    2022-11-04


    Siguldas 1. pamatskolas skolotāji aktīvi piedalās dažādās Ekoskolas aktivitātēs. 3. novembrī aktualizējām stundas svaigā gaisā.

    5.b klase dabaszinību stundā devas izpētīt Vējupītes ekosistēmu rudenī.

    4.a klase matemātikā devās mērīt un rēķināt perimetru.

    3.a klase latviešu valodas stundā vēroja dabu, veidoja dažādus teikumus, meklēja dažādu vārdšķiru vārdus.

    6.b klase dizainā un tehnoloģijās devās ekspedīcijā meklēt kartupeļus. Ekspedīcijas nosaukums "Kartupeļošana". Un kādi rezultāti?

    7.c sociālajās zinībās saņēma uzdevumu atrast dabā priekšmetu ar kuru asociē savu personību!

    8.klases bioloģijā guva priekšstatu par fenoloģiskajiem novērojumiem un to nozīmi klimata pārmaiņu pētīšanā. Sabiedrības iesaiste zinātnē ir plaši izplatīta prakse pasaulē, kura, pieaugot iegūto datu apjomam, kļūst arvien populārāka. Fenoloģisko jeb dabas ritmu fiksēšana ir viena no vissenākajām formām, kā sabiedrība iesaistījusies zinātnē. Skolēni fotografēja dabas izmaiņas, veidoja kolāžas un izteica vēlmi novērošanu turpināt arī ziemā.

    4.c un 6.b klase matemātikas stundā veidoja dažādus taisnstūrus, veica nepieciešamos mērījumus, lai varētu aprēķināt perimetru un laukumu.

    5.a un 5.c klašu skolēni teātra mākslas stundās izspēlēja etīdes "Mirklis pieturā", iejūtoties gan aktieru, gan kritiķu lomās, kā arī aktualizēja drošas uzvedības nozīmi pieturā un to, ka pārvietoties ar sabiedrisko transportu ir videi draudzīgāk nekā katram ar savu auto.

    9.klase matemātikas stundā veica statistisko pētījumu- cik un kādi transportlīdzekļi brauc skolai garām konkrētā laika periodā? Kādus secinājumus varam veikt pēc datu apstrādes?

    6.c klasē matemātikas stundā skolēni izveidoja 5 taisnstūrus, katrā nākamajā taisnstūrī bija jāizmanto par 2 cilvēkiem mazāk, jāizmēra malas un jāaprēķina laukums un perimetrs.

    1.b klase. Dizains un tehnoloģijas.

    1.c klase dabaszinībās izzināja pazīmes, kas liecina par ziemas tuvošanos. Kopīgi darbojoties, tika pieņemti dažādi lēmumi, kas jāievēro, tuvojoties ziemai saistībā ar savu veselību.

    5.b klase matemātikas stundā pilnveidoja gan mērīšanas, gan skaitļošanas prasmes, analizēja iegūtos datus par koku apkārtmēriem skolas apkārtnē.5.c klase matemātikas stundā pārliecinājās, ka pastāv sakarība starp riņķa līnijas garumu un diametru.

    8.b klase datorikas stundā apguva video montāžu. Skolēni devās ārā un veidoja 3 minūšu garu video pamācību dinamiskajām pauzēm stundās.

    2.b klase āra stundas uzsāka jau nedēļas sākumā, dizaina un tehnoloģiju stundā veidojot rozītes no rudens lapām.

    2.c klase vizuālās mākslas stundā devās ārā, ilustrējot tautasdziesmas ar krītiem uz asfalta.

    9.a klase latviešu valodas stundā, apgūstot svešvārdus, devās ārā, lai vērotu vidē, fiksētu šķietami esošus svešvārdus un pēc tam svešvārdu vārdnīcā pārliecinātos, ka latviešu valodas leksikā tiek lietots pietiekami liels no citām valodām aizgūtu vārdu apjoms.

    7.c klase krievu valodas stundā veido drošu ceļu uz skolu.

×

Lai šī tīmekļa vietne darbotos, mēs izmantojam tehniskās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu, papildus šajā vietnē, interneta vietnes apmeklējuma analīzei un lietošanas pieredzes uzlabošanai var tikt izmantotas statistikas sīkdatnes. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu” vai noraidīt, noklikšķinot uz pogas “Nepiekrītu”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Vairāk informācijas